Principiu di travagliu è introduzione di a macchina di rasatura elettrica

Rasoio elettricu: U rasoio elettricu hè cumpostu da una copertura di rete in acciaio inox, una lama interna, un micromotore è una cunchiglia.A tappa di a reta hè una lama esterna fissa cù parechji buchi nantu à questu, è a barba pò stende in i buchi.U micro mutore hè guidatu da l'energia elettrica per guidà a pala interna per agisce.A barba chì si estende in u pirtusu hè tagliatu cù u principiu di tagliola.A rasatura elettrica pò esse divisa in tipu rotativu è tipu reciprocante secondu e caratteristiche d'azzione di a lama interna.L'alimentazione include una batteria secca, una batteria di almacenamento è una carica AC.

I rasoi elettrici sò generalmente divisi in dui tipi:

1. Tippu Rotary

A rasatura rotativa ùn hè micca faciule per ferisce a pelle è pruvucarà sanguinamentu, cusì l'amichi cù a pelle sensibile ponu fucalizza nantu à questu!Inoltre, hè tranquillu per operà è hà una manera gentile.

Relativamente parlante, l'operazione rotativa hè tranquilla è hà a sensazione di un signore chì si rasa.Hè megliu aduprà tipu rotativu per e persone cù allergii di a pelle.Face pocu dannu à a pelle è in generale ùn provoca micca sanguinamentu.A maiò parte di i rasatori rotativi nantu à u mercatu anu una putenza di 1.2W, chì hè adattatu per a maiò parte di l'omi.Ma per l'omi cù a barba grossa è densa, hè megliu aduprà rasoi cù una putenza più altu, cum'è a nova serie rotativa 2.4V è 3.6V di trè capi.Sottu u super putere, ùn importa quantu hè grossa a vostra barba, pò esse rasata in un mumentu.Da a perspettiva di l'igiene, hè megliu aduprà a serie impermeable, chì a funzione di flussu pò impedisce in modu efficace a furmazione di batteri.

2. Reciprocazione

U principiu di stu tipu di rasatura hè simplice.Sembra un cuteddu utilizatu da un barbieru quandu si rasa, cusì hè assai affilatu è adattatu per a barba corta è grossa.In ogni casu, perchè a lama spessu si move avanti è avanti, a perdita hè spessu veloce.U mudellu di utilità hà i vantaghji di una pulizia di rasatura più alta è una zona di rasatura più grande.A vitezza di u mutore hè alta, chì pò furnisce una putenza putente.U mutore di rotazione rapida guida e lame oscillanti di sinistra è di diritta per pulisce a barba facilmente è rapidamente, è e lame di basculante di sinistra è di diritta ùn trascinanu mai a barba.

Manutenzione di rasoi elettrici:

Perchè a maiò parte di e batterie ricaricabili integrate di rasoi ricaricabili anu un effettu di memoria, anu da esse completamente caricate è scaricate ogni volta.S'ellu ùn hè micca usatu per un bellu pezzu, u putere residuale deve esse scaricatu cumplettamente (iniziu a machina è idle finu à chì u cuteddu ùn gira più), è guardatu in un locu seccu.Per mantene u megliu effettu di rasatura per a lama di a rasatura, a reta di a lama deve esse ben prutetta per evità a collisione.Se a lama ùn hè micca pulita per un bellu pezzu, chì provoca una rasatura impura, a lama deve esse aperta per a pulizia (si pò esse usata una spazzola più grande).Se ci hè un bloccu, a lama pò esse immergeta in acqua chì cuntene detergente per a pulizia.

Tipu di testa di strumentu

U fattore più impurtante per a rasatura elettrica per pulisce a barba hè a lama.U disignu propiu di a lama pò fà a rasatura un piacè.

I capi di rasatura venduti nantu à u mercatu ponu esse divisu à pocu pressu in tippu di turbina, tippu staggeratu è tipu di omentum.

1. Turbine cutter head: utilizate a lama multilayer rotanti per rasà a barba.Stu disignu di u cutter head hè u rasolu più comunmente utilizatu.

2. Capu di cuteddu staggered: aduprate u principiu di a vibrazione staggerata di dui lame metalliche per spinghje a barba in a groove per scraping.

3. Reticulum cutter head head: aduprate un densu design di omentum per generà una vibrazione rapida è riduce

Raschiate i residui di barba.

Numero di bits

Sia a lama hè affilata influenza direttamente l'efficienza di rasatura.Inoltre, u numeru di cutter heads hè ancu un fattore decisivu.

In i primi tempi, a lama di rasatura elettrica hè stata cuncepita cù una sola lama, chì ùn pudia micca rasà completamente a barba.Cù u prugressu di u disignu tecnicu, si pò ottene un megliu effettu di rasatura.

A rasatura elettrica cù doppia testa hà sempre avutu un effettu di rasatura abbastanza bonu, ma ùn hè micca faciule per sguassà a piccula barba o l'angolo di curvatura di u mento.Per risolve stu prublema, u novu pruduttu hà aghjustatu u disignu di "u quintu cuteddu", vale à dì, trè capi di cuteddu sò aghjuntu intornu à dui capi di cuteddu.Quandu i dui capi di cuteddu sò immersi in a pelle, l'altri cinqui capi di cuteddu sguassate cumplettamente u residuu chì ùn pò micca esse scraped.À u listessu tempu, cunforma à u disignu ergonomicu è pò sguassà cumplettamente i cantoni morti di u mento.

funzione

In quantu à e funzioni, in più di a funzione di rasatura di basa, u rasatore elettricu hà ancu e funzioni di "display di pulizia di lame", "visualizazione di almacenamiento di energia", etc. cumminazzioni cinetica, cumpresi sideburns cuteddu, parrucchieri, spazzola facciale è dispusitivu di capelli nasu

Inoltre, alcune marche cuncepiscenu apposta rasoi elettrici di ghjuventù per i ghjovani da 19 à 25 anni, enfatizendu u gustu di ghjuventù.Si sbarazza di l'impressione chì a rasatura elettrica hè un pruduttu maturu è stabile per l'omi, per espansione u gruppu di cunsumatori di rasatura elettrica.

A. A prima cosa per vede hè se a pala hè liscia è se u cappucciu hè pitted

B. Verificate s'ellu u mutore opera nurmale è s'ellu ci hè rumore

C. Infine, verificate se a rasatura hè pulita è cunfortu

D. Selezziunà i prudutti di marca cù a qualità garantita

Ci sò parechji tipi di rasoi elettrici, è a so tensione nominale, putenza nominale, mecanismu di trasmissione, principiu strutturale è prezzu sò assai diffirenti.Quandu compra, duvemu aghjustà e misure à e cundizioni lucali, secondu a situazione ecunomica di ogni persona è e esigenze specifiche, è riferite à i seguenti punti:

1. Se ùn ci hè micca un alimentazione AC o l'utilizatore spessu esce per portà, a rasatura elettrica guidata da a bateria secca hè generalmente preferita.

2. Se ci hè una fonte di energia AC è hè spessu usata in un locu fissu, hè megliu di sceglie una fonte d'energia AC o un shaver electric rechargeable.

3. Sè vo vulete adattà à parechji occasioni, vi duvite sceglie un AC, rechargeable, tippu batterie secca rasatura multipurpose electricu.

4. Se a barba hè sparsa, magre, è a pelle hè liscia è esige una rasatura più corta, pò esse selezziunata a rasatura elettrica vibrante reciprocante o a rasatura elettrica rotativa generale.Per e barbe cù mustaches grossi è duri, pudete sceglie un rasoio elettricu di tippu rettangulare, un rasoio elettricu di slit circular, o un rasoio elettricu rotativu à trè o cinque teste.Tuttavia, stu tipu di rasatura elettrica hè cumplessu in struttura è caru.

5. A batteria di rame di nichel sigillata cilindrica hè preferita cum'è a bateria utilizata per a rasatura elettrica rechargeable, chì richiede una carica còmuda, sicurità, affidabilità è longa vita di serviziu.A batteria alcalina di manganese o a batteria secca di manganese hè megliu per a batteria secca utilizata in rasoi elettrici di tippu di bateria secca, è esige un sustitutu di bateria cunvene, un bonu cuntattu è una longa vita di serviziu.

6. Durante l'usu, ùn deve esse micca vibrazione evidenti, è l'azzione deve esse prestu.

7. Forma bella è ligera, parte cumpleta, bona assemblea, assemblea convenientu è affidabile è disassemblamentu di l'accessori.

8. A lama di a rasatura elettrica deve esse affilata, è a so sharpness hè generalmente ghjudicata da i sentimenti di a ghjente.Hè principarmenti indolore à a pelle, sicuru per cutà, è senza stimulazione di tiratura di capelli.I capelli residuali dopu a rasatura sò brevi, è ùn ci hè micca sensu evidenti quandu si sguassate cù e mani.U cuteddu esternu pò scorri lisamente nantu à a pelle.

9. Hè facile à pulisce dopu à usu.Capelli è barba: a caspa ùn deve micca facilmente entra in u rasoio elettricu.

10. Hè da esse equipatu cù un alloghju per almacenà è prutegge a pala, o cù una struttura per ritruvà a pala o tutta a pala.

11. U rendiment d'insulation hè bonu, sicuru è affidabile, senza alcuna fuga.

12. U rumore di u funziunamentu senza carica di a rasatura elettrica deve esse chjuca, uniforme è stabile, è ùn ci hè micca un rumore di fluttuazioni ligeri è pisanti.

macchina 1


Tempu di Postu: 29-Sep-2022