Uccide i mosquitoes prima di a primavera è esse muzzicatu menu in l'estiu!Fate questi travaglii in casa

Mosquitoes sò animali chì cambianu a temperatura.Quandu a tampiratura scende in l'invernu, i mosquitoes murenu in grande quantità, ma certi mosquitoes si riuniscenu in lochi caldi, umidi è tranquilli per ammuccià è stà in un statu di dorme è invernamentu.U so crescita è u sviluppu, u sangue, a ripruduzzione è altre attività sò temporaneamente fermati.À questu tempu, i mosquitoes sò chjamati mosquitoes overwintering.

2018 US Plug Portable indoor Electronic Ultrasonic Mouse Rat Bug Insect Pest Repellent, Mosquito Repellent4

I mosquitoes invernanti si ammuccianu in lochi scuri, caldi, umidi è pocu ventilati, cum'è caverne, cantine, crepe di muru, serre è sotano.Quandu a primavera hè calda l'annu dopu, i moschiti cumincianu à ricuperà è vola fora per succhià u sangue è ponenu ova.Tuttavia, Aedes albopictus sverna cù ova.Prima di l'invernamentu, i mosquitoes femini ponu i so ova in spazii stagnanti o umidi.Dopu à u caldu di a primavera l'annu dopu, l'ova di mosquito sboccanu è crescenu in mosquitoes adulti.

L'eliminazione di mosquitoes in prima primavera pò riduce a densità di mosquitoes à u piccu di l'annu.L'approcciu specificu hè:

1. Migliurà l'igiene ambientale di l'internu è di l'esterno, sguassate l'acqua stagnante è diversi cuntenituri d'acqua, cum'è pneumatici, vasi, etc., riempie i buchi di l'arburi è i pozzi, rimpiazzate regularmente l'acqua in vasi di piante acquatiche, è dragate pozzi d'acqua di piovana, pozzi d'acqua, fognature è fognature. .Tutti i tipi di trinchera di cable elettricu, a pruprietà drena completamente l'acqua accumulata in a cullizzioni bè una volta, è per l'acqua stagnante chì ùn hè micca faciule da esse eliminata, una liberazione cuncentrata di larva di mosquito à a mità di marzu per cuntrullà a ripruduzzione di mosquitoes. ;

2. Pulite l'igiene di l'internu, sguassate u polu sottu u lettu, u spinu di l'armadiu, è a piscina, è sguassate i mosquitoes adulti chì volanu fora;in garages sotterranei è in altri lochi induve i mosquitoes adulti si riuniscenu, pudete dumandà à una cumpagnia prufessiunale per stà è spray mosquitoes.

Ricordu chjave: Per eliminà i moschiti di prima primavera in casa, questi travaglii deve esse abbastanza:

1. Pulisce, sguassate u polu sottu u lettu, u spinu di u mobili, è sottu à a piscina, è batte i mosquitoes adulti volanti;

2. Eliminate l'acqua stagnante è i cuntenituri d'acqua stagnante, girate u cisterna di almacenamentu tempuranee o copre, cambiate l'acqua regularmente per e piante idroponiche, è mantene a tavola di fioritura libera da l'acqua stagnante per prevene a ripruduzzione di mosquito;

3. Installa porte è finestre di schermu in e stanze, dotate di mosquito killers, mosquito swatters elettrici, mosquito coils per caccià i mosquitoes, spraying aerosol per tumbà i mosquitoes, è mosquito repellents per impediscenu di muzzicà.

https://www.livinghse.com/products/


Tempu di post: 23-mar-2021