Quale mousetrap hè megliu?

Ci sò parechji tippi di mousetraps nantu à u mercatu.Parechji utilizatori ùn sanu micca chì tiputrappulaper sceglie quandu sceglite una trappula per i mouse.U seguente editore introduverà u prublema di quale mousetrap hè faciule d'utilizà.L'utilizatori interessati venenu solu per capiscenu!

piège à souris (2)
piège à souris (3)

1. Blocking cat-foldable ilittronica high-voltage mousetrap, wiring board, cum'è una stazione di toll high-vitezza, cum'è longu cum'è tù ghjuntu, tù ùn curriri, è tù mori s'è vo ùn curriri quandu u putere hè. troppu altu.Cumprate una volta è aduprà ripetutamente

2. U tassu di morte hè a mità cù a trappula, è ùn hè micca faciule di scappà.Ùn hè micca caru per intrappulà un mouse ancu s'ellu hè ghjittatu.U svantaghju hè chì u mouse deve esse in a trappula.Hè inutile s'è vo ùn perforate per un annu.

3. Aduprà trappule surci.Trappule di mouse sò assai strani è più caru cà i clips.Pudete catturà unu o più in una gabbia, cum'è a finestra di pedaghju nantu à una autostrada.Finu ch'è vo entre è ùn scappate, ci sò trè svantaghji.I ratti ponu aggirari a bocca di a gabbia.Siconda, l'esca pò esse necessariu, perchè i topi da altri lochi seranu tentati à vene, è l'equilibriu trà catturà è vene pò esse rializatu.Terzu, catturà una gabbia di topi vivi è calciate diventerà una pignatta di ghjente troppu prudente, è ancu di casalinghe Certi omi anu a paura.


Tempu di Postu: Nov-28-2022