Quale rasoio a lama hè u megliu?

Un electricurasoio hè un bonu usu di 5 lame.U mutivu hè simplice, a gamma di 5 capi hè grande è a vernice hè bona.

A rasatura elettrica di 3 lame hà sempre avutu un bonu effettu di rasatura, ma ùn hè micca faciule per rasà stubble fine o l'angolo di curvatura di u mento.U disignu di u "cintu cuteddu" di novu aghjuntu significa chì un quintu capu di cuteddu hè aghjuntu trà e duie teste di cuteddu.Quandu i capi di u cuteddu doppiu affondanu in a pelle, a quinta testa di u cuteddu sguasserà cumplettamente a stubble chì ùn pò micca esse.shaved.Whether u shaver electricu pò rasà a barba pulita, u fattore più impurtante hè u cutter head.A testa di cutter cuncepitu currettamente pò fà a rasatura un piacè.In generale, ci sò trè tippi di rasoi nantu à u mercatu.

 

rasoio 3
rasoio 4

1:Testa di taglio a turbina: Aduprate e lame rotanti multistrati per rasà a barba.Stu disignu di u cutter head hè u più cumunimenti utilizatu in rasoi à l'oghje.

2:Testa di cuteddu sfagliata: Aduprate u principiu di duie lame metalliche per staggerà è vibrate per spinghje a barba in u solcu per rasà.

3:Testa di taglio di tippu Omentum: Utilizeghja u disignu di omentum densu per generà vibrazioni rapide per scratch off fine stubble.

rasoio 2

Tempu di Postu: 18-Nov-2022