Ultrasonic mosquito repellent ghjucà un certu rolu in usu è hè favuritu da parechje persone.Chì ghjè u principiu di funziunamentu di u repellente di zanzara ultrasonica?

1. Prima di tuttu, secondu a ricerca à longu andà di i zoologi, i mosquitoes femini anu bisognu di nutrimentu supplementu in una settimana dopu à l'accoppiamentu per ovulate cù successu è pruduce, chì significa chì i mosquitoes femini muzzicanu è sughjenu sangue solu dopu a gravidanza.Duranti stu periodu, i mosquitoes femini ùn ponu più s'accoppianu cù i mosquitoes maschili, altrimenti affettanu a produzzione è ancu avè preoccupazioni di vita.À questu tempu, i mosquitoes femini pruvaranu u so megliu per evitari i mosquitoes maschili.
Certi mosquito repellenti ultrasonici simulanu l'onda sonora di l'ali di vari mosquitoes maschili, è e mosquitoes femine succhiate di sangue sentenu l'onda sonora sopra.
Si scapperà immediatamente, in modu di ottene l'effettu di repellerà i mosquitoes.

555555

2. U mosquito repellent ultrasonicu hè basatu annantu à stu principiu è usa sta funzione per cuncepisce un circuitu di cunversione di frequenza elettronica, cusì chì u mosquito repellent genera onde ultrasoniche simili à i mosquitoes maschili chì battevanu l'ali per ghjunghje à u scopu di repeller i mosquitoes femminili.Libellule sò i nemichi naturali di i mosquitoes.Stu pruduttu imita u sonu di libellule sbattendu e so ali, per ottene u scopu di caccià ogni tipu di zanzara.

3. U software repellente di mosquito simula l'onda ultrasonica emessa da i pipistrelli, perchè i battelli sò i nemichi naturali di i mosquitoes.Hè in generale crede chì i mosquitoes
I batti sò capaci di ricunnosce è evità l'onda ultrasonica emessa da i pipistrelli.


Tempu di post: 15-aug-2022