Cunsiglii per caccià i roditori in primavera

Cunsiglii per caccià i roditori in primavera

I roditori trasmettenu principalmente e seguenti malatie

1. Pesta: Yersinia pestis nantu à i roditori pò esse trasmessi à l'omu per muzzichi di pulga.

2. Fever hemorrhagic epidemica: L'alimentu è l'acqua potabile sò contaminati da l'urina è l'excrementi di i roditori, chì ponu infettà a ghjente è malati, è l'acari nantu à i roditori ponu ancu muzzicà l'omu, chì ponu fà persone infettate è malate.

3. Malattia di Tsutsugamushi: Rickettsia tsutsugamushi hè muzzicatu da chigger mite in roditori, chì causanu infezzione umana.

4. Tifusu endemicu: U patogenu hè ancu Rickettsia è hè trasmessu da i piccati di tick.

In più di sparghje e malatie, u dannu di i rati pò ancu causà danni à a stagione di crescita di i culturi, risultatu in perditi agriculi.In u mondu sanu, u 5% di u granu almacenatu hè persu per via di i periculi di i roditori.I roditori scavanu tane nantu à i terrapieni per dannà e strutture di conservazione di l'acqua è ancu causanu l'esplosione di i terrapieni.L'incisivi di i roditori sò longu 13 cm in un annu.In ordine per macinà i denti, i roditori muzzicanu a robba, porte è finestri, cables, etc., muzzicà u materiale insulating o drill in u transformatore, causendu un cortu circuitu.Ci hè un dettu chì 1/4 di l'incendii inspiegabili in e cità sò causati da roditori.I morsi di roditori causanu danni à l'edificazioni è l'articuli di a casa, è ancu muzzicanu l'omu.Certi pirsuni cù mobilità povira, cum'è i zitelli, i malati, i disabili è i persone chì dorme, ponu esse muzzicati da roditori.

Perchè l'eradicazione di i roditori di primavera

I roditori anu dui picchi di ripruduzzione in a primavera è u vaghjimu ogni annu.In generale, cumincianu à ripruduce in prima primavera, è formanu u primu piccu à a fini di a primavera è u principiu di l'estiu;à a fini di l'estiu è à u principiu di u vaghjimu, ci sò un gran numaru di femine ripruduzzione, furmendu u sicondu piccu;in l'invernu severu, u numeru di ripruduzzione diminuite.A maiò parte di l'individui in a pupulazione di ratu mureranu naturalmente in 2-3 mesi.Dopu l'eliminazione naturali di i roditori è prima di u piccu di ripruduzzione, l'eradicazione di i roditori pò ottene duie volte u risultatu cù a mità di u sforzu.Uccidendu un ratu in primavera hè equivalente à tumbà una littera in l'estiu.Ratti, cusì avemu da esse realizatu una campagna di cuntrollu di roditori centralizati in a primavera.

Cumu sguassate di i roditori

1. Mouse bordu colla mètudu mouse

1) Quandu si usa, mette un pocu di cibo nantu à a tavola di u mouse appiccicosu per invià i topi à manghjà, è l'effettu di cattura hè megliu.

2) Quandu a piazza temporale di a cola di ratu in un locu hè inefficace per tumbà i roditori, cunsiderà cambià a pusizione o utilizate altre metudi per tumbà i roditori.

3) Se a densità di ratu hè alta, parechji tavulini di rati appiccicati ponu esse aduprati à u stessu tempu.

4) Hè megliu micca aduprà cola di rat per tumbà i roditori in un ambiente di bassa temperatura.

5) Dopu appiccicatu à u ratu, pruvate à caccià u ratu cù arnesi è brusgià o intarrallu in fondu.

Precauzioni:

1. Ùn lasciate micca i zitelli toccu u bordu di u mouse appiccicosu.

2. Ùn pona micca u tavulu di u mouse appiccicosu induve l'altri animali micca catturati sò facilmente accessibili.

3. U tavulinu di u mouse appiccicatu pò esse fissatu nantu à a terra o un pezzu di carta più grande pò esse postu sottu.Per impediscenu l'attaccamentu è a cattura di u mouse, trascinate a tavola di u mouse per macchia u tarrenu o u muru.

4. Prutegge da u polu o di u sole direttu.

5. Se u tavulu di u mouse appiccicatu hè macchiatu cù l'acqua, l'acqua pò esse versata è secca in un locu friddu senza affettà l'usu.

2. Trappula per ratti per tumbà i roditori

A prima cosa da fà hè di guardà l'alimentu in casa, è inserisce l'esca fermamente quandu si mette a trappula di u mouse.Se sente un rattrap, trattate immediatamente.Dopu avè pigliatu un mouse, sguassate a macchia di sangue è l'odore da u clip in u tempu.Trappula cuntinuu di u mouse, i trappule di u mouse deve esse cambiatu spessu.

Precauzioni:

Quandu l'utilizanu, fate attenzione à a sicurità è evite micca ferite.

Cunsiglii per caccià i roditori in primavera

3. Droga per tumbà i roditori

U cuntrollu di i roditori di droghe hè u metudu di cuntrollu di roditori più cumunimenti utilizatu attualmente.Puderà efficacemente tumbà i roditori in una larga gamma.Hè u metudu di cuntrollu più convenientu, ecunomicu è efficace in questa fase.In ogni casu, in a famiglia, cunsiderà i prublemi di sicurità, se ci sò zitelli o animali domestici in casa, hè faciule d'avvelenatu per ingestione accidintali, hè ricumandemu micca di utilizà stu metudu di cuntrollu di roditori quantu pussibule.

4. Alleva un gattu

Se tenete i misgi in casa, tutta a casa correrà per catturà i topi.L'effettu di u cuntrollu di i roditori hè assai bonu.I topi puzzavanu l'odore di i misgi in a casa, chì anu avutu ancu un effettu dissuasivu, è ùn s'aspittavanu à vene in casa facilmente.I misgi sò l'animali pigri, s'ellu si sò troppu pieni, ùn importa micca, perchè se vulete catturà i topi, i misgi domestici ùn ponu micca troppu pienu.À u listessu tempu, i misgi sò boni à l'arrampicata, per quessa hè necessariu di prevene i misgi da robba l'alimentu.

5. Invita i prufessiunali à caccià i topi

I rati sò i primi di i quattru mali, è sò estremamente alerta è astuti.Se i metudi di sopra ùn ponu micca risolve u fastidiu di i rati, duvete truvà una cumpagnia di uccisione prufessiunale in u tempu per caccià è tumbà da u persunale prufessiunale, è veramente ottene una volta per tutte!

6. Ricordu caldu

Infine, tutti duveranu mette l'alimentariu, sguassate i rifiuti di cucina, è tagliate l'alimentu di u mouse;sguassate i varii è sguassate i lochi di u mouse;sigillate porte è finestri, è dumandate à u persunale prufessiunale per sigillà i buchi, è stallà coperchi di maglia per fognature per impediscenu à i topi di entre in a stanza.


Tempu di Postu: Apr-15-2022