U principiu di travagliu di purificatore d'aria

U purificatore d'aria hè principalmente cumpostu di un mutore, un fan, un filtru d'aria è altri sistemi.U so principiu di travagliu hè: u mutore è u fan in a macchina circula l'aria interna, è l'aria contaminata passa per u filtru d'aria in a macchina per sguassà ogni tipu di contaminanti.O l'adsorption, certi mudelli di purificatori d'aria installanu ancu un generatore di ioni negativi à l'outlet di l'aria (l'altu voltage in u generatore di ioni negativi genera DC alta tensione negativa durante l'operazione), chì ionizza continuamente l'aria per generà un gran numaru di ioni negativi. , chì sò mandati da u micro fan.Formà un flussu d'aria di ioni negativi per ottene u scopu dipulizia è purificazionel'aria.

Principiu di purificazione di u tipu di filtru di adsorzione passiva (tipu di purificazione di filtru)

U principiu principale di u purificatore di l'aria passiva hè: l'aria hè attirata in a macchina cù un fan, è l'aria hè filtrata à traversu u filtru integratu, chì pò filtrà a polvera, l'odore, u gasu tossicu è tumbà certi batteri.U filtru hè principarmenti divisu in: filtru di particulate è filtru organicu, u filtru di particulate hè divisu in filtru grossu è filtru di particulate fine.

A qualità di u ventilatore è u filtru di stu tipu di pruduttu determina l'effettu di purificazione di l'aria, è u locu di a macchina è a disposizione interna affettanu ancu l'effettu di purificazione.

U principiu di travagliu di purificatore d'aria

Principiu di purificazione attiva (senza tipu di filtru)

A diferenza fundamentale trà u principiu di un purificatore di l'aire attivu è u principiu di a purificazione di l'aria passiva hè chì u purificatore di l'aire attivu sbarazza di e restrizioni di u fan è u filtru, invece di aspittà passivamente chì l'aria interna sia attirata in u purificatore per filtrazione è purificazione.Invece, libera in modu efficace è attivamente i fatturi di purificazione è di sterilizazione in l'aria, è attraversu a caratteristica di diffusione di l'aria, ghjunghje à tutti i cantoni di a stanza per purificà l'aria senza vittorie.

I tecnulugii per i fatturi di purificazione è sterilizazione in u mercatu includenu principalmente tecnulugia di ioni d'argentu, tecnulugia di ioni negativi, tecnulugia di plasma à bassa temperatura, tecnulugia di fotocatalizzatore è tecnulugia di ioni di gruppu plasmaplasma.U più grande difettu di stu tipu di pruduttu hè u prublema di emissioni eccessivu di ozone.

Doppia purificazione (purificazione attiva + purificazione passiva)

Stu tipu di purificatore combina in realtà a tecnulugia di purificazione passiva cù a tecnulugia di purificazione attiva.


Tempu di Postu: Jul-28-2021