A ghjente in l'industria vi insegna à sceglie un purificatore d'aria, è quelli chì anu utilizatu dicenu chì sò affidabili!

E persone in l'industria vi insegnanu cumu sceglie unpurificatore d'aria, è quelli chì l'anu utilizatu dicenu chì sò affidabili!

L'arrivu di una epidemia ci hà fattu tutti più prufondamente capisce chì a salute hè a più grande ricchezza.In quantu à a sicurità di l'ambienti di l'aria, a furia di battìri è virus, l'attaccu di tempeste di sabbia, è l'eccessivu di formaldehyde in e case novi anu ancu causatu più è più amici per attentu à i purificatori d'aria.Ricertamenti, parechji amichi anu discututu questu.

purificatore d'aria
L'efficacità di i purificatori d'aria hè stata ricunnisciuta da i dipartimenti naziunali pertinenti assai tempu fà, è una seria di standardi sò stati emessi, cusì ùn diceraghju micca assai quì.
Perchè parechji amichi anu infurmatu chì anu pisatu assai fossa quandu sceglienu unpurificatore d'aria,è ùn sò micca familiarizati cù l'altri apparecchi di casa cum'è sò, spergu chì possu dà un cunsigliu prufessiunale.In vista di questu, aghju decisu di scrive stu articulu.
Prima di tuttu, dichjarò chì questu articulu hè principalmente per a vostra riferenza.
Aghju sempre cridutu chì per fà un pruduttu hè di fà una cuscenza, altrimente avete da soffre e cunsequenze.
In fatti, sceglie un purificatore d'aria hè cum'è truvà qualchissia, secondu ciò chì ti importa.A sicurità di a respirazione hè più impurtante chè qualsiasi altra cosa, è a chjave deve esse a qualità di a sicurità è a prufessionalità.
Attualmente, a maiò parte di i purificatori d'aria sò basamenti efficaci per PM2.5, ma solu uni pochi di purificatori prufessiunali sò efficaci per sguassà formaldehyde è sterilizazione.A diferenza hè in a tecnulugia di purificazione.
Siconda, i purificatori di l'aria sò urigginati in l'esteru, è a so tecnulugia di purificazione hè sempre un pocu matura, ma e lege straniere di prutezzione di l'ambiente sò strette, è a maiò parte di i prudutti ùn anu micca a capacità di resiste à u formaldehyde, cusì sò propensi à l'acclimatazione.


Tempu di post: 02-09-2022