Aduprate solu un rasoio elettricu per rasà pulita!

Credu chì parechji omi sò assai arrugginiti quandu anu utilizatu prima razors.Ùn sanu micca cumu cumprà o cumu aduprà.Certi pirsuni pensanu chì i razzi manuali sò più prezzu.Puderanu sceglie razzi manuali, ma ùn sò micca attenti.Basta à grattate a pelle, hè faciule fà infezzione di ferita, cusì i principianti sò megliu di sceglie un rasoio elettricu!U funziunamentu di urasoio elettricohè assai sèmplice, ma ci sò sempre parechji amichi chì si lamentanu: ùn hè micca pulitu!In fatti, questu hà una certa rilazioni cù a razor, ma a tecnica hè ancu assai impurtante.

1.Quandu s'utilice un razor electricu reciprocante, mette a razor à 90 gradi perpendiculare à a pelle cù una manu, è stende a pelle di a faccia cù l'altra manu, è rasa in una linea recta contr'à a direzzione di crescita di a barba.Rasate, cusì pudete rasà più pulitu!

 

2. Quandu s'utilice una rasoia elettrica rotativa, appiccicate a testa di a rasoia à a faccia è tracciate un muvimentu circularu circular nantu à a pelle faciale.Sè vo aduprate un razor reciprocating à rasà in una linea dritta, Hè facile à scratch la pelle, è u funziunamentu sarà differente s'è u cutter head hè differente.

Aduprate solu un rasoio elettricu per rasà pulita!

3. Se sceglite una rasatura secca, avete bisognu di rasà prima di lavà a faccia.L'effettu di a rasatura secca serà ligeramente peghju;se sceglite a rasatura bagnata, prima umidificate a pelle cù l'acqua, applicate a scuma di rasatura o gel nantu à a pelle, è dopu sottu à u rubinettu Risciacquate a lama di a rasatura per assicurà chì a lama pò scorri liscia nantu à a pelle.Durante l'usu, lavate a rasoia parechje volte per assicurà a liscia di a lama nantu à a pelle.

 

4. I rasoi elettrici ùn sò micca adattati per a rasatura di barba longa, per quessa, hè megliu di rasà ogni 4 ghjorni o più.Se a barba hè assai longa, duvete tagliate a barba corta cù clippers o picculi forbici, è poi rasa cù una rasata elettrica.Un razor elettricu hè assai efficace per a rasatura di una barba corta, ma una barba longa serà difficiule di rasà, è ùn serà micca rasata.pulita.

 

5. Aghjunghjite regularmente una piccula quantità di oliu lubrificante à e parti di cuscinetti per riduce l'usura.I rasoi elettrici chì ùn sò micca umidi ùn devenu esse puliti cù sustanzi chimichi volatili cum'è l'acqua o l'alcohol.Per e lame di materiali non-inossidabili, se ùn sò micca utilizati per un bellu pezzu, una fina capa d'oliu deve esse appiicata à e lame per prevene a ruggine da dannà e lame.

 

6.Ùn fate micca a barba in u stessu locu da diverse direzzione, hè faciule fà a barba.


Tempu di post: 25-novembre-2021