U repellente di zanzara ultrasonica hè dannosu per e persone?

U repellente di zanzara ultrasonica hè dannosu per e persone?I mosquitoes maschili don't muzzica.I mosquitoes femine anu da muzzicà quandu anu da ripruduce.I mosquito repellents ultrasonici utilizanu questu per imità a freccia di i mosquitoes maschili per caccià i mosquitoes femini accoppiati.U corpu umanu ùn pò micca sente sta frequenza.U sonu hè innocu per u corpu umanu.

 U repellente di zanzara ultrasonica hè dannosu per e persone?

Innocu à e persone.U mosquito repellent ultrasonicu hè un tipu di repellent chì repelle i mosquitoes femini chì mordanu imitando a freccia di libellule nemiche naturali di mosquito o mosquitoes maschili.U repellente di zanzara ultrasonicu usa a tecnulugia di risonanza di l'onda sonora per generà onde sonore di impulsi di bassa frequenza, chì ponu imite u sonu di a frequenza di battimentu di l'ali di libellula è alluntanà i mosquitos.Inoltre, u mosquito repellent ultrasonicu pò imite u sonu di a freccia di battimentu di u mosquito maschile.'s ali per caccià e mosche femmine chì si accoppianu.I mosquitoes femini sò sensittivi à l'onda di sonu, facenduli stanchi di vola, senza muzzicà e persone, interferiscenu cù u volu è impediscenu u decollo.Fate a paura di avvicinà à u corpu umanu, per ghjunghje à u scopu di repelle i mosquitoes.U rendiment di u repellente di mosquito ultrasonicu hè stabile è affidabile, micca tossicu, innocu è senza radiazione.U decibel di l'onda sonora hè più bassu di u corpu umanu normale accetta 45 decibel, è ùn hà micca effettu nant'à u corpu umanu.Diversi urganismi anu sferenti enormi in u pesu, a struttura, e caratteristiche, etc., è anu risposti diffirenti à e diverse onde sonore.L'onde sonore emesse da repellenti di mosquito ultrasonic sò diretti à a freccia caratteristica di mosquitoes, è e frequenze caratteristiche di l'omu è di mosquitoes sò assai ligati.Ultrasonic mosquito repellents Hè un pruduttu veramente verde è ecologicu.

U repellente di zanzara ultrasonica hè dannosu per e persone?

Colpu di repellente di zanzara

1. U bagnu spessu pò caccià l'odore di secrezioni di a superficia di u corpu è riduce a pussibilità di esse attaccati da i mosquitoes.

2. A vitamina B hè metabolizata da u corpu umanu è hè scaricata da u sudore per pruduce un odore spiciale, chì pò respingere i mosquitoes.Dunque, pudete manghjà più alimenti ricchi di vitamina B, cum'è risu marroni, fagioli, frutti secchi, frutti duri, kernels d'arachide, frutti, ligumi verdi, latti, fiumi freschi è frutti di mare.

3. Aduprà vestiti di culore chjaru cum'è u giallu è u biancu pò riduce a probabilità di esse muzzicatu

da zanzara.

 

4. In vista di a tendenza di u mosquito à u lume, preferite l'alta temperatura, l'ambiente scuru è umitu, è l'abitudine di esce da a notte, pudete spegne i luci interni à a sera, apre e porte è finestri, aspittà per i mosquitoes. per vulà fora, è dopu chjude i schermi è e porte per impediscenu i moschiti di volà.

 

5. Mettite uni pochi di scatuli d'oliu di rinfrescante scupertu è oliu di ventu in a camara, macinate naftalina, è sprinkle nantu à i cantoni di a casa per repultà i mosquitoes.

 

6. Pone unu o dui vasi di fiori repellenti di mosquito.

 

7. Installa lampadine aranciu-russu in casa, o mette un cellophane aranciu-rossu permeable à a luce nantu à i lampadini per repelle in parte i mosquitoes.

 

 


Tempu di Post: 24-May-2021