Ci hè una manera di caccià i mosquitoes ?

L'estiu hè quì, è u clima hè sempre più caldu.Ci hè troppu mosquitoes quandu si spegne i luci di notte, è continuanu buzzing around your ear, chì affetta u sonnu.Tuttavia, perchè i mosquitoes sò troppu chjuchi, hè più difficiule di catturà.Ci sò tanti mosquitoes.Chì duvemu fà ?

 

1Bobina di mosquito

U metudu più cumuni chì avemu usatu per tumbà i mosquitoes hè di utilizà bobine di mosquito.Prima di l'estiu, pudete cumprà bobine di mosquito è mantene in casa per u usu dopu.Pudete aduprà direttamente quandu avete bisognu.

 

2Aduprate perfume di mosquito

Se tenete zitelli o donne incinte in casa, pudete sceglie di utilizà u perfume di mosquito, perchè hè più pulitu è ​​​​cunvenutu, è pò ancu ripiglià i mosquitoes per un bellu pezzu.

 

3Schiacciatore di zanzara elettricu

U mosquito swatter elettricu pò tumbà rapidamente i mosquitoes, è hè più sicuru senza contaminazione chimica.

 

4L'assassinu di mosche

L'effettu di sceglie un mosquito killer per tumbà i mosquitoes hè ancu assai bonu.Plug in u putere prima di andà in lettu, spegne i luci è i finestri, mantene a stanza scura, è i mosquitoes volaranu in u mosquito killer.

Ci hè una manera di caccià i mosquitoes ?

5Mosquito nets

L'acquistu di mosquito nets hè unu di i metudi più ecunomichi.Caccià i mosquitoes fora di a mosquito net prima di andà in lettu, è poi zip a mosquito net per impedisce chì i mosquitoes disturbanu u sonnu.

 

6Pulite l'acqua in vasi di fiori nantu à u balcone

Ci hè assai mosquitoes in l'estiu, avete bisognu à attentu à l'igiene di ogni ghjornu di a casa è pulisce l'acqua in u vasu di u balcone in u tempu per evità di ripruduce più bacteria è attrae più mosquitoes per affettà a vostra vita.


Tempu di post: 19-06-2021