A luce violeta di a lampada mosquito killer hè dannosa?

A luce viola di uassassinu di zanzarapò esse dannusu à un certu puntu, ma u tempu di esposizione di ogni persona hè diversu.Sè vo site luntanu da u vostru corpu in a vita, l 'usu occasionali ùn vi causari gran dannu, ma usu-longu termini o Fighjendu lu per un longu tempu pò causari certi radiazzioni o causari certi danni à l 'ochji è cetara è cetara.

Lampade antimoschesò relativamente cumuni in a vita, principarmenti usati per tumbà i mosquitoes in l'estiu, ma a luce purpura prodotta ancu causarà diversi gradi di dannu à u corpu.Ancu s'è a radiazione hè assai chjuca, avarà ancu certi cundizioni avversi, chì ponenu una minaccia per a salute umana, soprattuttu in u casu di e donne chì ponu evitari durante a gravidanza.Per riduce l'esposizione à i raghji ultraviolet da i lampi mosquito killer, pò esse usatu in l'estiu.Mosquito nets per prevene i mosquitoes.

lampi Mosquito uccisione pò effittivamenti tumbà è caccià e parolle, ma usu à longu andà in a vita hà dinù certu dannu à l 'ochji, soprattuttu di notte, quandu vi spissu taliari qualchi cose purpura abbagliante, si vi causari danni à l 'ochji.Certi pirsuni pruvucaranu sintomi cattivi, cum'è lacrime à i cantoni di l'ochji è fotofobia.Quandu si usa mosquito killers, duvete riduce l'usu di mosquito killers in camere scure.Pudete plug-in durante u ghjornu è spegne di notte.

Lampada Mosquito Killer

Precauzioni per l'usu di lampi mosquito killer!

1. Quandu selezziunate i prudutti, hè necessariu di selezziunà u putere adattatu di i lampi di mosquito-killing è mosquito-killing secondu a densità di pesti specifichi è l'area di u situ per ottene l'effettu di uccisione desideratu.

2. Prima di l'usu, duvete verificà s'ellu a tensione è a freccia di l'usu sò coerenti cù u pruduttu, è currisponde à u socket di putenza cù stu pruduttu.U filu di terra di u socket deve esse bè in terra, dopu cunnette l'alimentazione, accende l'interruttore di l'alimentazione è vede a luce viola da u tubu di lampadina.À quellu tempu, u travagliu di eliminà e mosche è i moschiti avianu cuminciatu.

3. U spaziu di usu hè 50m2 ~ 60m2 indoors è 100m2 fora.Per u primu usu, hè megliu di sceglie quandu hè ghjustu scuru à a sera, chjude e porte è finestri o porte di schernu, spegne i luci è lascià a persona, è fucalizza nantu à tumbà i mosquitoes per 2 à 3 ore..Pò esse usatu ogni ghjornu in l'estiu o quandu i mosquitoes sò attivi per eliminà i mosquitoes chì filtranu in a stanza si e porte è i finestri ùn sò micca stretti.


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2022