Introduzione di Ultrasonic Mosquito Repellent

Ultrasonic mosquito repellent hè un tipu di machina chì repelle i mosquitoes femine chì mordanu imitando a freccia di u nemicu naturali di mosquitoes cum'è libellule o mosquitoes maschili.Hè cumplettamente innocu per l'omu è l'animali, senza alcunu residuu chimicu, è hè ecologicurepellent di zanzarapruduttu.

2020 Amazon Best Seller Upgraded Ultrasonic Pest Repellent Plug Pest Reject, Control Elettricu di Pesti, Bug Mouse Repellent9

principiu

1. Sicondu studii à longu andà da i zoologi, i mosquitoes femini anu bisognu di supplementà a so nutrizione in una settimana dopu à l'accoppiamentu per ovulate è pruducia bè.Questu significa chì i mosquitoes femini muzzicanu è sughjenu u sangue solu dopu à esse incinta.Duranti stu piriodu, i mosquitoes femini ùn ponu più cullighjate cù i mosquitoes maschili, altrimenti affettanu a produzzione è ancu causanu preoccupazioni di vita.À questu tempu, i mosquitoes femini pruvaranu u so megliu per evitari i mosquitoes maschili.Certi ultrasonichirepellenti di zanzarasimula l'onde sonore di diverse ali di zanzara maschili chì tremanu.Quandu i mosquitoes femine chì sughjenu u sangue sentenu l'onda di u sonu di sopra, scapparanu immediatamente, ottenendu cusì l'effettu di repellerà i mosquitoes.
U mosquito repellent ultrasonicu hè basatu annantu à stu principiu è usa sta funzione per cuncepisce un circuitu di cunversione di frequenza elettronica, perchè u mosquito repellent genera onde ultrasoniche simili à u battellu di l'ale di un mosquito maschile per ghjunghje à u scopu di repellerà u mosquito femminile.

2. Libellule sò i nemichi naturali di i mosquitoes.Certi prudutti imitanu u sonu di libellule sbattendu e so ali per ottene u scopu di repellerà ogni tipu di mosquitoes.

3. U software repellent Mosquito simula l'onda ultrasonica emessa da i pipistrelli, perchè i pipistrelli sò nemichi naturali di i mosquitoes.Hè generalmente crede chì i mosquitoes ponu ricunnosce è evità l'onda ultrasonica emessa da i pipistrelli.

2020 Amazon Best Seller Upgraded Ultrasonic Pest Repellent Plug Pest Reject, Control Elettricu di Pesti, Bug Mouse Repellent10

Tipi di

Unu hè un picculu ultrasonicurepellent di zanzarachì pò esse purtatu nantu à u corpu, è l'altru hè un repellent di mosquito chì pò esse usatu in a stanza.

Scopu di usu

Hè adattatu per l'usu in case, ristoranti, alberghi, ospedali, edifici di uffici, magazzini, splutazioni è altri lochi.Puderà efficacemente repelle i mosquitoes in un spaziu di circa 30 metri quadrati.

Impattu nantu à e persone

Repellente di zanzara ultrasonicu, sicuru è micca tossicu.


Tempu di post: 26-mar-2021