I purificatori d'aria interni sani cuminciaru à eliminà gradualmente nebbia, batteri è aldeidi

A nebbia hè seriu, è u purificatore d'aria hè diventatu gradualmente un ambiente sanu di l'internu.I purificatori di l'aria domestica sò stati gradualmente utilizati per sguassà nebbia, batteri è aldeidi.Allora chì hè u rolu specificu di i purificatori d'aria è perchè tante persone l'utilizanu?Hè, oghje aghju da fà qualchì analisi è analisi cun voi.

I purificatori d'aria interni sani cuminciaru à eliminà gradualmente nebbia, batteri è aldeidi

1. Si pò caccià assai polvara, particeddi, è sustanzi polvara in l 'aria.U purificatore d'aria impedisce à e persone di inalate in u corpu, in particulare particeddi fini, cum'è PM2.5 è PM1, chì ponu diventà direttamente particeddi chì ponu entre in i pulmoni è causanu pneumonia.È cusì, cusì a prisenza di purificatori d'aria pò ancu riduce in modu efficace l'incidenza.

2. Pò sguassà formaldehyde, benzene, pesticidi, idrocarburi nebbia è altre sustanzi tossichi in l'aria.U purificatore sanitariu pò impedisce à u corpu umanu di cuntattà lu per causà discomfort fisicu o ancu avvelenamentu.In fatti, parechji casi anu dimustratu chì a leucemia di a zitiddina o certi leucemii adulti sò ligati à formaldehyde è benzene.Hè ancu quasi sicuru chì u formaldehyde hè una di e cause principali di leucemia di a zitiddina.Utilizendu un prufessiunale di formaldehyde-eliminazionepurificatore d'ariapò riduce efficacemente l'entrata di formaldehyde in u trattu respiratoriu è impedisce l'occurrence di leucemia.

3. Purificatori di l'aria di a casa pò caccià l'odori strani purtati da u tabacco, u fumu di l'oliu, l'animali, u gasu di scarico, ecc.Parechji prudutti cuntenenu ancu i sistemi di generazione di ioni negativi è umidificazione prufessiunale, sti sistemi di purificatori d'aria ponu fà l'ambiente più còmode è sanu.

I purificatori d'aria anu parechje funzioni.Perchè ùn pudemu micca vede i contaminanti interni à l'occhiu nudu, assai persone pensanu chì i purificatori d'aria ùn sò micca necessarii.In fatti, sta idea hè un malintesi.I purificatori di bagnu d'alta qualità ponu eliminà a nebbia, l'aldeide, è sterilizà., Ci sò parechji benefici, è prutege a nostra salute invisibule.


Tempu di post: 19-aug-2021