I repellenti d'insetti ultrasonici funzionanu?

Repellente di zanzara ultrasonicuhè un modu relativamente avanzatu di repelle i mosquitoes.Hè ancu adattatu per parechje famiglie cù i zitelli è l'anziani, perchè ùn ci saranu micca troppu effetti latu, è ùn pruvucarà micca danni à i so corpi.Prima di utilizà, avete bisognu di chjude e porte è e finestri, questu hè per fà l'effettu di stu repellent di mosquito megliu, è pò ancu impedisce chì più mosquitoes entre in a vostra stanza.

1. Sicondu a ricerca à longu andà da i zoologi, i mosquitoes femini anu bisognu di nutrimentu supplementu in una settimana dopu à l'accoppiamentu per ovulate cù successu è pruduce, chì significa chì i mosquitoes femini muzzicanu è sughjenu sangue solu dopu a gravidanza.Duranti stu piriodu, i mosquitoes femini ùn ponu più accumpagnate cù i mosquitoes maschili, altrimenti affettanu a produzzione è ancu avè preoccupazioni di vita.À questu tempu, i mosquitoes femini pruvaranu u so megliu per evitari i mosquitoes maschili.Certi repellenti ultrasonici simulanu l'onda sonora di diverse ali di zanzare maschili.Quandu e mosche femmine succhiatori di sangue sentenu l'onda sonora sopra,

Repellente d'insetti ultrasonicu 4

fughjeranu subitu, ottenendu cusì l'effettu di repeller i mosquitoes.U mosquito repellent ultrasonicu hè basatu annantu à stu principiu è usa sta funzione per cuncepisce un circuitu di cunversione di freccia elettronica, cusì chì u mosquito repellent genera onde ultrasoniche simili à i mosquitoes maschili battendu e so ali. per ghjunghje u scopu di caccià i mosquitoes femminili.

2. Libellule sò i nemichi naturali di i mosquitoes.Certi prudutti imitanu u sonu di libellule sbattendu e so ali, per ottene u scopu di caccià ogni tipu di zanzara.

Repellente d'insetti ultrasonicu 3

3. U software repellent mosquito simula l'onda ultrasonica emessa da i pipistrelli.Perchè i pipistrelli sò nemichi naturali di i mosquitoes, in generale si crede chì i mosquitoes ponu ricunnosce è evità l'onda ultrasonica emessa da i pipistrelli.

Repellente d'insetti ultrasonicu 2

Tempu di Postu: Nov-05-2022