Oggetti applicabili di purificazione di l'aria

一.Lochi applicabili:

1. Una residenza rinnuvata o rinnuvata.

2. Ci sò residenze per l'anziani, i zitelli, e donne incinte è i zitelli.

3. Residenza per e persone cù asma, rinitis allergii è allergii di u polline.

4. A residenza duv’è l’animali di l’animali è l’animali.

5. Case chì sò relativamente chjusi o affettati da u fumu di seconda mano.

6. Alberghi, lochi publichi.

7. Una residenza per e persone chì volenu riceve una vita d'alta qualità.

8. In l'uspitali, riduce l'infizzioni è impedisce a diffusione di e malatie.

一.Lochi applicabili: 1. Una residenza rinnuvata o rinnuvata.2. Ci sò residenze per l'anziani, i zitelli, e donne incinte è i zitelli.3. Residenza per e persone cù asma, rinitis allergii è allergii di u polline.4. A residenza duv’è l’animali di l’animali è l’animali.5. Case chì sò relativamente chjusi o affettati da u fumu di seconda mano.6. Alberghi, lochi publichi.7. Una residenza per e persone chì volenu riceve una vita d'alta qualità.8. In l'uspitali, riduce l'infizzioni è impedisce a diffusione di e malatie.

二.Folla applicabile:

1. E donne incinte: E donne incinte si sentenu discomfort generale quandu si svuotanu in una stanza assai contaminata, è anu da avè sintomi cum'è vertigine, sudazione, lingua secca, strettezza di u pettu è vomitu, chì avarà un male effettu nantu à u fetu è a pussibilità. di malatie di cori.Hè trè volte u numeru di zitelli nati da e donne incinte chì respiranu aria fresca.

2. I zitelli: Durante u sviluppu di i sintomi fisichi di i zitelli, u sistema immune hè relativamente fragile è vulnerabile à a contaminazione di l'aria interna, risultatu in una diminuzione di l'immunità, u sviluppu fisicu ritardatu, inducendu malatie di sangue, aumentendu l'incidenza di l'asma di a zitiddina, è aumentendu l'intelligenza di i zitelli. .

3. Famiglia di l'uffiziu: una carriera invidiable quandu travaglia in edifici d'uffiziu high-end.In ogni casu, in una temperatura constante è l'ambiente ermeticu cù una qualità di l'aria povera, hè faciule per causà vertigini, strettezza di u pettu, fatigue, alti è bassi emutivi è altri sintomi incòmodi, chì affettanu l'efficienza di u travagliu è causanu diverse malatie.In i casi severi, pò ancu causà cancer.

4. Anziani: L'anziani anu diminuitu a funzione fisica è spessu soffrenu di diverse malatie croniche.A contaminazione di l'aria ùn hè micca solu causa di malatie respiratorie cum'è bronchitis, faringitis è pneumonia in l'anziani, ma ancu induce malatie cardiovascular cum'è pressione alta, malatie di cori, hemorrhage cerebral, etc.

5. Pacienti cù malatie respiratorii: A longa vita in l'aria contaminata pruvucarà a diminuzione di a funzione respiratoria è l'aggravamentu di i sintomi respiratorii, in particulare rinite, bronchitis crònica, asma bronchiale, enfisema è altre malatie.Respirando aria pura per ottene effetti terapeutici ausiliari è radicali.

6. Driver: Ci hè una mancanza di l'ossigenu in a vittura, è a contaminazione di l'exhaust di a vittura hè seriu.


Tempu di Postu: Aug-02-2021