2020 Novu Mini Intelligente Repellente à Insetti Ultrasuoniu Cunversione Intelligente di Frequenza Mustrà Digitale Repellente à a Zanzara

Breve descrizzione:

U repeller ultrasonicu di pesti hè un novu tipu di produttu elettronicu di alta tecnulugia chì adopra un circuitu ultrasonicu di alta frequenza di spazzatura per pruduce onde ultrasoniche di frequenza di spazzatura 22 ~ 65KHZ generendu u sistema endocrinu è u disordine di a funzione fisiologica di e zanzare, scarafaggi, topi, acari è altri parassiti in a gamma sonica di sta frequenza secondu i studii scientifichi, cusì per guidà è tumbà i parassiti. L'onde ultrasoniche sò innocu per l'omu è l'altri animali perchè l'onda sonica in più di 20KHZ hè inaudibile per l'omu.


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

Manuale d'Usuariu

Descrizzione di u produttu: u repeller ultrasonicu di pesti hè un novu tipu di produttu elettronicu di alta tecnulugia chì adopra un circuitu ultrasonicu di alta frequenza di spazzatura per pruduce un'onda ultrasonica di frequenza di spazzatura da 22 ~ 65KHZ generando u sistema endocrinu è u disordine di a funzione fisiologica di e zanzare, di e scarafaggi, topi, acari è altri parassiti in a gamma sonica di sta frequenza secondu i studii scientifichi, cusì per guidà è tumbà i parassiti. L'onde ultrasoniche sò innocu per l'omu è l'altri animali perchè l'onda sonora in più di 20KHZ hè inaudibile per l'omu.

A causa di a so sicurezza, micca tossica, insipida è alta efficienza, hè stata ampiamente aduprata. Stu pruduttu hè largamente adupratu in case, magazzini, negozi, alberghi, ospedali, uffici, sale macchine, giardini, depositi di granu in hotel è cusì. Gamma efficace di pruduttu: 60-100 metri quadrati, u megliu effettu hè 60 metri quadrati, è unu per ogni stanza.

Tensione di alimentazione: AC110V-AC240V

Potenza cunsumata 5-8W

 

Stallazione è metudu di usu:

1. Serà installatu nantu à una presa di corrente nantu à u muru à 20-80 centimetri di distanza da a terra (a presa di putenza installata durante a decorazione di a casa hè guasi sempre à questa altezza), stà perpendiculare à a terra (assicuratevi di tene à mente chì u pruduttu ùn pò micca esse postu à terra). Se ùn ci hè alimentazione elettrica à questa altezza, un pannellu di patch esternu hè necessariu per mantene u pruduttu à questa altezza è perpendiculare à a terra.

2. Ùn ci saranu micca ostaculi alti à 1 metru da a parte anteriore di u pruduttu (vale à dì, ùn serà micca installatu nantu à u fondu di u frigorifero, armariu, divanu è altri oggetti).

3. U pruduttu duverà affruntà un locu relativamente apertu in a stanza, ma micca una porta o una finestra aperta per un bellu pezzu (l'onda ultrasonica si sparghje in una linea dritta, chì a renderà diffusa fora, attenuerà cusì l'intensità di u campu d'onda interiore è riduce l'efficienza di u cuntrollu di i ratti).

4. I prudutti devenu evità di fronte à un divanu di tela è altri articuli di stoffa u più pussibule (l'articuli di stoffa sò assorbenti à l'onda ultrasonica).

5. U pruduttu deve prima esse installatu in a zona cù i più gravi danni di i roditori. Quandu a pupulazione di roditori in questa zona hè eliminata, installate u pruduttu in a pusizione centrale relativa di a casa (cum'è u salottu) o u locu più faciule per un topu per entra.

6. U pruduttu deve travaglià continuamente per 24 ore durante l'usu.

 

FAQ per u repeller di ratti

1. Cosa hè l'onda ultrasonica?

Risposta: un ogettu face un sonu quandu vibra. I scientisti chjamanu u numeru di vibrazioni per secondu cum'è a frequenza di u sonu in Hertz. Quandu un oggettu vibra al di là di una certa frequenza, chì hè superiore à a gamma di u sensu di l'uditu di e persone, a ghjente ùn la puderà sente, tali onde sonore sò chjamate onde ultrasoniche. A gamma uditiva di l'arechje umane hè trà 16HZ è 20KHZ. Ancu se i soni ultrasonici sò inaudibili per l'omu, parechji animali anu sta capacità. I pipistrelli ponu emette onde ultrasoniche da 20.000 à 100.000 HZ per rintracciare l'alimentu o evità oggetti periculosi. Hè cum'è una "stazione radar" mobile, i pipistrelli usanu stu "radar" per truvà obiettivi è catturà insetti. Ùn hè micca finu à a prima guerra mundiale chì l'omi umani anu amparatu à aduprà l'onda ultrasonica. Questu hè u principiu di aduprà "sonar" per rilevà oggetti in l'acqua è i so stati, cum'è a pusizione di i sottumarini. L'onda ultrasonica ùn pò penetrà in ostaculi, è hà caratteristiche cum'è forte direttività, distanza di propagazione corta, attenuazione rapida ecc. U modu di propagazione di l'onda ultrasonica hè trasmessu per mezu di innumerevoli riflessioni di l'uggetti circundanti, è face ancu u screening protettivu ultrasonicu per copre tuttu u spaziu di prevenzione è trattamentu. (Riferimentu: A Natura di u Sonu)

 

2. Se u repeller di u mouse hè statu adupratu dapoi un bellu pezzu, u topu produrrà adattabilità? Ùn funziunerà?

Risposta: Innò. A frequenza di spazzamentu automatica di u microcomputer prodotta da stu pruduttu cambia in permanenza è intermittentemente, per ùn fà chì i topi è altri parassiti sianu "adattativi" è "immuni" à una frequenza fissa.

 

3. Chì hè un rimettore ultrasonicu?

Risposta: U repeller ultrasonicu hè un tipu di dispositivu chì pò pruduce onde ultrasoniche 20khz-55khz basatu annantu à l'usu di tecnulugia di circuitu di impulsu acusticu di alta frequenza prufessiunale è anni di ricerca scientifica nantu à u sensu uditivu di i ratti. L'onda ultrasonica prodotta da questu dispositivu pò attaccà efficacemente u sistema uditivu di topi è purtà à disfunzioni fisiologiche di topi. Sta tecnulugia vene da i cuncetti avanzati di cuntrollu di pesti in Europa è in America. U scopu di aduprà sta tecnulugia hè di creà un spaziu di alta qualità senza topi è parassiti, è ancu un ambiente induve i topi è altri parassiti ùn ponu micca campà, li furzanu à migrà automaticamente è ùn ponu micca ripruducesi è cresce in u campu di cuntrollu, per eradicate i surci è i parassiti.

 

4. L'ecografia pò veramente respinghje i topi?

Risposta: L'animali cum'è i topi è i pipistrelli cumunicanu per ultrasuoni. I Ratti anu sistemi auditivi assai sviluppati chì sò sensibili à i soni ultrasonici è ponu rilevà a fonte di i soni in u bughju. Quandu si sentenu ecografia 30-50 KHZ, i ghjovani topi sò capaci di vultà in i so nidi emettendu ultrasuoni è ribombu prima d'apre l'ochji (Riferimenti stranieri: Allin è anks1971; Carden è Hofer 1992). Quandu i topi adulti sò in crisa, ponu chjamà aiutu mandendu un sonu ultrasonicu. Puderanu ancu mandà onde ultrasoniche per sprime a felicità durante l'accoppiamento. Si pò dì chì u sonu ultrasonicu hè a lingua trà i topi (Riferimenti stranieri: Fay 1988, Warfield 1973, è The Nature of Sound) .Per quessa, l'ultrasu di alta putenza pò esse adupratu per interferisce è stimulà efficacemente u sistema uditivu di u topu, fendu li sentenu insupportabili, in panicu, sordi, convulsivi è altri sintomi, uttenendu cusì u scopu di espulsà i ratti da u scopu di prevenzione è di trattamentu.

 

5. Perchè u repeller chì aghju compru prima ùn hà micca travagliatu?

Risposta: e seguenti pussibilità ponu influenzà l'effettu di l'usu: A prima hè in relazione cù a distribuzione di merci, pareti divisorie, o oggetti (ostaculi). Se a densità di l'oggetti hè troppu alta in a zona di cuntrollu, o a merce hè accatastata direttamente in terra, o ci sò troppu anguli morti, pareti divisorie, ecc., Tale ambiente deve aumentà u numeru di repellenti di ratti; solu un altu -Cubertura ultrasonica energetica pò uttene l'effettu di u cuntrollu di i ratti. U secondu hè chì u piazzamentu di u repeller di i ratti hà ancu assai da fà. A pusizione di u repeller di u topu ùn hè micca bona, una superficia menu riflettente pò ancu indebulisce l'efficacità di u topu di u topu. In quantu pussibule, tenite u vostru repeller di ratti in un locu chì produce assai onde riflesse è rifrattate. U terzu hè chì ci hè troppu spaziu per a prevenzione è u cuntrollu, è u numeru di dispositivi repeller di ratti ùn hè micca abbastanza. Se u scopu di prevenzione è di cuntrollu ùn pò micca esse cumpletamente cupertu, l'effettu di u cuntrollu di i ratti ùn serà micca ideale. In questu casu, u numeru di repeller di ratti deve esse aumentatu è a densità di attaccu ultrasonica deve esse rinfurzata per uttene u megliu effettu.

 

6. À chì prublemi devenu esse pagati una attenzione particulare quandu si usa u rimettore per ratti è parassiti?

Risposta: finu à u pussibule, u portu ultrasonicu di u repeller di ratti deve esse affruntatu à un locu relativamente apertu in a stanza, è evità l'ostruzzione di dui metri davanti à ellu o direttamente à a porta o finestra, in modo da impedisce l'ultrasuoni da mandendu fora di a finestra per influenzà l'effettu. Stu dispusitivu ùn hà micca una funzione impermeabile è ùn deve micca esse messu in un locu umitu, in u locu chì hà una moquette o vicinu à l'articulu soffice. Per prevene è cuntrullà i parassiti cum'è i topi è i scarafaghji, circate di mantene l'ambiente pulitu in casa è tagliate a fonte alimentaria di i parassiti. Cù l'usu di sta macchina, uttenerete risultati soddisfacenti. Ùn aduprate micca l'alimentu per tentà i topi per pruvà l'effettu di un rimettore di ratti dopu adupratu per un periudu di tempu. Altrimenti, tutti i vostri sforzi precedenti sò sprecati. Quandu hè adupratu in ristoranti, supermercati, butteghe è altri lochi induve e fonti alimentari di parassiti sò abbondanti, u numeru di repellenti di ratti deve esse aumentatu secondu a gravità di i parassiti per arricchisce l'effettu. a specificazione si riferisce à l'area di copertura misurata in spaziu apertu senza ostaculi. Per usu specificu, cuntattate prima u serviziu di u cliente. In i primi ghjorni di l'usu, truverete chì i topi è e scarafate diventanu più attivi, ciò chì hè un fenomenu normale. Ùn avete micca da esse in panicu. In u primu stadiu di usu, quelli topi è parassiti chì di solitu si piattanu in u bughju scappavanu unu dopu l'altru perchè ùn pudianu suppurtà l'attaccu di l'onda ultrasonica di grande putenza. À questu mumentu, se a trappula di cola di u topu, a trappula per topi cuntinua, l'assassinu di scarafaggi è a casa di scarafaggi pò esse aduprata in cooperazione, l'effettu serà megliu.

 

7. Quantu sò i topi è i parassiti chì si respingenu?

Risposta: Quandu u pruduttu cumencia à mostrà risultati dopu à duie à sei settimane di usu adeguatu, u numeru di topi, parassiti è altri animali serà riduttu significativamente.

2020 New Intelligent Mini Insect Repellent Ultrasonic Intelligent Frequency Conversion Digital Display Mosquito Repellent1
2020 New Intelligent Mini Insect Repellent Ultrasonic Intelligent Frequency Conversion Digital Display Mosquito Repellent2

  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu