Cumu prevene i roditori è i roditori?I punti principali di utilizà a trappula di u mouse di a trappula di u mouse

Ci hè parechje arnesi per intrappulà i rati, è a trappula di ratu hè unu di elli.In ogni casu, l'effettu di l'usu di trappule di ratu per tumbà i rati hè sempre insoddisfacente.Allora ci sò precauzioni per intrappulà i rati in trappule di rati, è cumu per prevene i rati ?

Rat trap: Rat reagisce à e cose novi, vale à dì, vedenu cose novi in ​​a so memoria originale, per quessa ùn si avvicinaranu micca facilmente, cusì a cumpagnia di cuntrollu di roditori ricorda chì, s'ellu si mette subitu una trappula per u topu in casa, i topi osservaranu cumu parechje volte.Se ùn ci hè micca periculu in u celu, si avvicina solu.In l'ultimi ghjorni, hè generalmente impussibile di catturà i topi.

(1) Prima mette a gabbia di u ratu in u locu induve u ratu spessu persede, lasciate adattatu à l'esistenza di questu ughjettu prima, u ratu hè assai vigilante quandu si avvicina à un novu ogettu per a prima volta, è quandu u ratu s'avvicina à l'ughjettu. , ùn si sente micca periculu,

(2) Dopu à 3-5 ghjorni, a cage di ratu hè aperta, è u ratu hè menu vigilante quandu u ratu s'avvicina à questu ughjettu per a prima volta.Mettite cacahuete, pane è altri alimenti chì u ratu li piace à manghjà in questu per attrallu.

Cumu prevene i roditori è i roditori?I punti principali di utilizà a trappula di u mouse di a trappula di u mouse

Cumu prevene i ratti

Ti caccià u surci fora di a vostra casa, o catturà u surci in a casa, ma in l'ambiente esternu, ci sò sempre innumerevoli topi chì fighjanu à a vostra casa, cusì ciò chì duvete fà hè cumu impedisce chì u surci entre in casa torna. .

Cuntrollà u perimetru di a casa è sigillate ogni buchi o cracke, è ancu sguassate qualsiasi chips di legnu, foglie, o altri detriti vicinu à i mura di a fundazione, farà più difficiuli per elli à entre. i fili è i tubi entranu.Verificate u vostru tettu è i ventilatori di u tettu per danni o buchi è riparà cum'è necessariu, mantenendu i canali puliti.

In chjappà i buchi, pudete generalmente aduprà una bola di filu d'acciaio utilizata per lavà i vasi in casa per riempie prima, è poi riempia cù l'agente di schiuma.


Tempu di Postu: Apr-21-2022