U repellent di mosquito ultrasonicu hà effetti pratichi?

U mosquito repellent ultrasonicu hà effetti pratichi.

U mosquito repellent ultrasonicu rializeghja l'effettu di repellerà i mosquitoes femini chì muzzicanu imitando a freccia di l'inimicu naturali di mosquitoes cum'è libellule o mosquitoes maschili.

Principiu di usu:

1. Sicondu studii à longu andà da i zoologi, i mosquitoes femini anu bisognu di supplementà a so nutrizione in una settimana dopu à l'accoppiamentu per ovulate è pruducia bè.Questu significa chì i mosquitoes femini muzzicanu è sughjenu u sangue solu dopu à esse incinta.Duranti stu piriodu, i mosquitoes femini ùn ponu più accoppià cù i mosquitoes maschili, altrimenti affettanu a produzzione è ancu causanu preoccupazioni di vita.À questu tempu, i mosquitoes femini pruvaranu u so megliu per evitari i mosquitoes maschili.Certi repellenti di zanzara ultrasonica simulanu l'onda sonora di diverse ali di zanzara maschili chì tremanu.Quandu i mosquitoes femine chì sughjenu u sangue sentenu l'onda di u sonu di sopra, scapparanu immediatamente, ottenendu cusì l'effettu di repellerà i mosquitoes.

U mosquito repellent ultrasonicu hè basatu annantu à stu principiu è usa sta funzione per cuncepisce un circuitu di cunversione di frequenza elettronica, perchè u mosquito repellent genera onde ultrasoniche simili à u battellu di l'ale di un mosquito maschile per ghjunghje à u scopu di repellerà u mosquito femminile.

U repellent di mosquito ultrasonicu hà effetti pratichi?

2. Libellule sò i nemichi naturali di i mosquitoes.Stu pruduttu imita u sonu fattu da l'ali sbattenti di libellule per ghjunghje à u scopu di repellerà ogni tipu di mosquitoes.

3. U software repellent Mosquito simula l'onda ultrasonica emessa da i pipistrelli, perchè i pipistrelli sò nemichi naturali di i mosquitoes.Hè generalmente crede chì i mosquitoes ponu ricunnosce è evità l'onda ultrasonica emessa da i pipistrelli.


Tempu di post: 21-May-2021