L'assassini di zanzara ponu esse posti in a camera?

Per parechji anni, nantu à a strada per prevene è cuntrullà i mosquitoes, a maiò parte di a ghjente pò solu cunfidendu i prudutti di mosquito repellent per riduce u cuntattu di mosquitoes à u corpu umanu.
Ci hè una larga varietà di prudutti di cuntrollu di mosquito dispunibuli nantu à u mercatu, in generale includenu bobine di mosquito, liquid repellent mosquito, mosquito killing spray, mosquito killer electric shock, mosquito killer lamp, etc.

Una bobina di mosquito cumuni, u so ingredientu attivu hè un insecticida piretroide, chì hè un insecticida di bassa toxicità è d'alta efficienza permessa da u statu.Ancu se u cuntenutu di bobine di mosquito hè relativamente chjucu.In ogni casu, pusendu l'excedente di bobine di mosquito in una stanza chjusa per un bellu pezzu pò causà sintomi di avvelenamentu cum'è vertigini, mal di testa, nausea, visione annebbiata è difficultà di respira.

 图片1

Questi prudutti tradiziunali di cuntrollu di mosquito sò difficiuli per i cunsumatori di utilizà cun 100% di cunfidenza.I cunsumatori anu esigenze più altu è più altu per i prudutti anti-mosquito, micca solu aspittendu à ottene l'effetti anti-mosquito, ma ancu preferiscenu prudutti anti-mosquito, sani, naturali è sicuri.

I cunsumatori chì volenu ottene un cuntrollu di mosquito sicuru è efficace ponu dà priorità à u cuntrollu fisicu di mosquito.Trà i numerosi prudutti di mosquito, a lampada di mosquito hè unu di i prudutti di mosquito chì adopra u metudu fisicu di uccisione di mosquito.

Per ragioni di sicurità, certi cunsumatori ponu dà a priorità à i lampi mosquito killer.Sì i lampi mosquito killer selezziunati sò di qualità inferjuri, hè faciule per causà scossa elettrica è altri periculi.Ùn solu ùn hà micca effettu di mosquito morte, ma ancu pruvucarà prublemi di rumore è affetta u sonnu.I luci sò ancu prubabili di affettà a salute di una persona.Per quessa, quandu sceglite un mosquito killer, duvete sceglie una marca cù guaranzia, perchè a qualità di u pruduttu pò esse garantitu.

 


Tempu di posta: 06-06-2022